Vacture kerkelijk werker

De Hervormde gemeente van Goes de Levensbron

zoekt een

Kerkelijk werker

Wij zijn een brede gemeente in het hart van de provincie Zeeland. Op een positief christelijke manier willen wij in de stad Goes en omgeving onze plaats innemen. Wij zoeken een kerkelijk werker voor 20 – 32 uur per week.

De kerkelijk werker zal verantwoordelijk worden voor een deel van de catechese, ouderen- en jongerenpastoraat, vorming en toerusting. Zo mogelijk ook het voorgaan in (rouw)diensten.

Van de kerkelijk werker wordt het volgende gevraagd:

Een uitgebreidere profielschets is op te vragen bij de scriba dhr. A.J. Amperse (tel.: 06-53865620, e-mail: scriba@hervormdgoes.nl. Voor verdere informatie kunt u ook contact opnemen met de voorzitter dhr. P.C. Knook (tel.: 06-46682655) of onze website bezoeken: www.hervormdgoes.nl. Sollicitaties kunt u tot en met 31 december 2023 sturen naar het e-mail adres van de scriba.

Klik hier voor de profielschets

Terug naar nieuws overzicht

Laatst bewerkt op: 7 dec 2023