Online de kerkdienst volgen?

Kun je niet aanwezig zijn bij de kerkdiensten? Of de dienst nog eens terugkijken? Dan heb je de mogelijkheid om onze diensten online te volgen of terug te kijken via ons YouTube-kanaal of Kerkomroep. Neem een kijkje in de agenda om te zien wanneer we een kerkdienst hebben Alle diensten worden, tenzij anders vermeld, live uitgezonden.

Mocht je dus niet fysiek aanwezig kunnen zijn, dan kun je op afstand deelnemen aan onze gemeentelijke erediensten en zo toch de boodschap horen en de sfeer van de dienst ervaren.

Preekrooster

Alle data
ZO 27 Oct, 2024 10:00 uur
ds. M.M. van Campen